Superoffice

Superoffice CRM brengt je team samen, duurzame relaties worden hieruit opgebouwd. Belangrijke klantgegevens komen samen op één plek en de sales-, marketing- en serviceprocessen zorgen ervoor dat de klanten altijd op de hoogte zijn en voorlopen op de concurrent. Superoffice Benelux biedt een pakket aan met Sales, Marketing en Service. Bij Sales kun je denken aan een goed verkoopplan en het efficiënt besteden van je tijd. Met Marketing benut je de juiste campagnetools en verbeter je het proces hierin. Met Service ben je goed bereikbaar voor de klanten en zorg je ervoor dat zij niet met onbeantwoorde vragen komt te zittten. Superoffice richt zich op meerdere branches, denk hierbij aan de Bouw, Publieke sector, Vastgoed, Productie, Groothandel, Finance en IT. Superoffice CRM gelooft erin dat de mensen succesvolle zakenrelaties opbouwen, niet de technologie.

Superoffice voordelen & nadelen

Voordelen

  • Stevige structuur
  • Gebruikersvriendelijk
  • Eenvoudig te implementeren
  • Integratie met Office365 is soepel
  • Activiteiten van medewerkers zijn zichtbaar
  • Beschikbaar in meerdere talen

Nadelen

  • SuperOffice is 1 portaal, bij een storing is direct het hele CRM gedeelte onbereikbaar.
  • Beperkte bevoegdheden
  • Aardig wat bugs in het systeem
  • Redelijk prijzig

SuperOffice Functionaliteiten

  • Sales
    Managen van de pijplijn, je tijd efficiënt besteden, het verkoopplan structureren, je focus houden op de juiste prospects, toegang krijgen tot gegevens en offertes verzenden. Hiermee optimaliseer je je verkoop en verhoog je de omzet.
  • Marketing
    Maak gebruik van campagnetools, genereer leads via e-mailmarketing en het internet, stel gerichte mails samen, analyseer je performance, automatiseer het proces. Met deze marketingtools groeit je bedrijf.
  • Service
    Centraliseer vragen, efficiënter werken, workflows gebruiken, gebruik een kennisbank, verbeter de processen en wees overal bereikbaar. Op deze manier optimaliseer je de klantenservice waardoor je groeit als bedrijf.

SuperOffice prijzen

CRM heeft zoals bekend 3 onderdelen: Sales, Marketing en Service.
– Voor Sales betaal je vanaf €56,- per gebruiker per maand.
– Voor Marketing betaal je vanaf €280,- per site per maand.
– Voor Service betaal je vanaf €45,- per gebruiker per maand.
Daarnaast biedt SuperOffice de mogelijkheid om pakketten met elkaar te combineren.

Superoffice reviews & ervaringen

SuperOffice wordt als toegankelijk beschouwd met een duidelijk structuur. Het is betrouwbaar en het optimaliseert de processen die aangeboden worden. Het integreren vanuit SuperOffice naar Office365 wordt ook als pluspunt beschouwd. Ook kan de software aangepast worden naar wens, waardoor het efficiënt gebruikt kan worden. De prijs van de software wordt wel als hoog beschouwd en het mist volgens een aantal klanten innovatieve updates. Ook wordt er aangegeven dat de ‘Marketing’ tak van SuperOffice het beste bij het basis pakket gevoegd kan worden, momenteel kost het te veel geld om dit erbij te doen.

CRM software