Superoffice CRM brengt je team samen, duurzame relaties worden hieruit opgebouwd. Belangrijke klantgegevens komen samen op één plek en de sales-, marketing- en serviceprocessen zorgen ervoor dat de klanten altijd op de hoogte zijn en voorlopen op de concurrent. Superoffice Benelux biedt een pakket aan met Sales, Marketing en Service. Bij Sales kun je denken aan een goed verkoopplan en het efficiënt besteden van je tijd. Met Marketing benut je de juiste campagnetools en verbeter je het proces hierin. Met Service ben je goed bereikbaar voor de klanten en zorg je ervoor dat zij niet met onbeantwoorde vragen komt te zittten. Superoffice richt zich op meerdere branches, denk hierbij aan de Bouw, Publieke sector, Vastgoed, Productie, Groothandel, Finance en IT. Superoffice CRM gelooft erin dat de mensen succesvolle zakenrelaties opbouwen, niet de technologie.
CRM heeft zoals bekend 3 onderdelen: Sales, Marketing en Service.
– Voor Sales betaal je vanaf €56,- per gebruiker per maand.
– Voor Marketing betaal je vanaf €280,- per site per maand.
– Voor Service betaal je vanaf €45,- per gebruiker per maand.
Daarnaast biedt SuperOffice de mogelijkheid om pakketten met elkaar te combineren.
SuperOffice wordt als toegankelijk beschouwd met een duidelijk structuur. Het is betrouwbaar en het optimaliseert de processen die aangeboden worden. Het integreren vanuit SuperOffice naar Office365 wordt ook als pluspunt beschouwd. Ook kan de software aangepast worden naar wens, waardoor het efficiënt gebruikt kan worden. De prijs van de software wordt wel als hoog beschouwd en het mist volgens een aantal klanten innovatieve updates. Ook wordt er aangegeven dat de ‘Marketing’ tak van SuperOffice het beste bij het basis pakket gevoegd kan worden, momenteel kost het te veel geld om dit erbij te doen.
Sign in to your account