Faq
👌 Veel gestelde vragen
A
Tijdens het afrekenen hebben wij meerdere betaalopties beschikbaar om jouw productcode direct te kunnen verzenden. Zo kun je gebruik maken van onder andere iDeal, Apple Pay, PayPal, Creditcard, Bancontact en een bankoverschrijving. In sommige gevallen worden er door de banken eventuele extra kosten gerekend. Indien dit het geval is wordt dat uiteraard direct bij het afrekenen al aangegeven zodat je eventueel een andere betaalmethode zou kunnen kiezen.
ANa ontvangst van jouw betaling wordt er direct een e-mail gestuurd naar het door jou opgegeven e-mailadres. De codes worden via een automatisch systeem verzonden zodat je nooit hoeft te wachten op een manuele actie.
AAlle licenties die je via ons aan kunt schaffen zijn 100% origineel en altijd geldig. Na het uitgeven van een product code kunnen we door de aard ervan geen retourneringen of annuleringen meer aannemen. De unieke code zou immers na annulering alsnog onrechtmatig gebruikt kunnen worden en wij kunnen deze niet nogmaals verkopen aan anderen.
A
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. U kunt mailen naar:
info@softwaresuite.nl
Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken
en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Zij zullen dan bemiddelen https://www.keurmerk.info/nl/consumenten/klacht/
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op (http://ec.europa.eu/odr .) Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
info@softwaresuite.nl
Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken
en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Zij zullen dan bemiddelen https://www.keurmerk.info/nl/consumenten/klacht/
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op (http://ec.europa.eu/odr .) Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
